Strona 1 z 1
Stajnia Škoda
: 05, Wrzesień 1920
autor: Moritz von Oranien-Nassau
Pierwszy wyścig za pasem więc Mechanicy i konstruktorzy pracują na wytężonych obrotach. Główny inżynier okazał się zdolnym człowiekiem i poddał pomysł na kilka ulepszeń w fabrycznym samochodzie a mechanicy w tajemnicy warsztatów prowadzali je klka godzin w życie. Na ile się zdały to okaże się jutro gdy samochód przedzie testy.

Dumny artysta ogląda swoje dzieło.
Re: Stajnia Škoda
: 05, Wrzesień 1920
autor: Heinz-Werner Grüner
Oby tylko nie rozbili konstrukcji na kilka dni przed rozpoczeciem rajdu! 
Re: Stajnia Škoda
: 05, Wrzesień 1920
autor: Moritz von Oranien-Nassau
To się "wyklepie". 
Re: Stajnia Škoda
: 05, Wrzesień 1920
autor: Heinz-Werner Grüner
W sumie jakby spojrzeć na tego pana ze zdjęcia to do pracy to on się nie pali. 
Re: Stajnia Škoda
: 06, Wrzesień 1920
autor: Moritz von Oranien-Nassau

Podczas testów z udziałem głównego kierowcy okazało się że nowe koła nie zostały dostatecznie dokręcone. Na szczęście niedociągnięcie "odezwało się" przy jeszcze małej prędkości i kierowca mógł spokojnie wrócić do warsztatu. Mechanicy gromieni przez głównego inżyniera szybko uwinęli się z robotą i po dokładnym przeglądzie samochód ruszył na tor gdzie jego osiagi zadowoliły całą ekipę. Trening zgromadził tez pierwszych praskich motoentuzjastów.
Re: Stajnia Škoda
: 06, Wrzesień 1920
autor: Heinz-Werner Grüner
Radzę w fazie testów opuścić tor i wyjechać na ulicę i polen drogi. To tam odbędzie się prawdziwa rywalizacja i test dla maszyn.
Re: Stajnia Škoda
: 06, Wrzesień 1920
autor: Moritz von Oranien-Nassau
Heinz-Werner Grüner pisze: ↑4 lata temu
Radzę w fazie testów opuścić tor i wyjechać na ulicę i polen drogi. To tam odbędzie się prawdziwa rywalizacja i test dla maszyn.
Jakby mi się zepsuł gdzieś gdzie diabeł nie mówi dobranoc bo jeszcze nie dotarł to byłoby nie wesoło. Dziś technicy zrobili przegląd i jutro ruszam w pole.
Re: Stajnia Škoda
: 06, Wrzesień 1920
autor: Heinz-Werner Grüner
Życzymy szerokiej drogi! Niech się wiedzie!