Österreichische Alpenfahrt
Dzień IV
Odcinek Specjalny nr 7
Trudność - I
14.września 1920roku, godzina 8:52 (czas trwania 3’52’)
Triest-Klagenfurt
Wczesnym rankiem rajdowcy wrócili do rywalizacji. Przed nimi krótki i szybki OS. Opuścili Triest równo o 5-tej rano, po czym skierowali swoje pojazdy na północ, ponownie do Görz. Stamtąd poprzez małą mieścinę Most na Soči(St.Lucia 157m n.p.m.) i Kirchaim udali się do Krainburga(Kranj 406m n.p.m.), miasta znanego z przemysłu elektronicznego i oponiarskiego. Za miastem zaczyna się kolejna wspinaczka aż po pasma górskiego Karawanki i przełęczy Ljubelj (niem. Loiblpass; 1369 m n.p.m.). Kręte drogi przysporzyły zapewne wielu kierowcom sporo problemów. Po pokonaniu górskich serpentyn mogli dodać więcej gazu i już zbliżają się do Celowca(446m n.p.m.). Jeszcze chwila i będą na miejscu! Głównym celem jest Klagenfurt Hauptbanhoff, dworzec przy którym usytuowana jest meta odcinka…
Łącznie do pokonania było 214km.
UWAGA: TO ODCINEK SPECJALNY NR 7 1. ÖSTERREICHISCHE ALEPNFAHRT 1920 - TUTAJ KIEROWCY DOKONUJĄ WPISU NA FORUM O WSKAZANEJ POWYŻEJ DACIE I GODZINIE...
Premie Czasowe (poziom trudności I)
1miejsce: -3min.
2miejsce: -2min.
3miejsce: -1min.