Cunard-White Star Limited.

Samuel Cunard (uzurpator)
Reakcje:
Posty: 76
Rejestracja: 8 lata temu

Nieprzeczytany post autor: Samuel Cunard (uzurpator) »

Z wielką przyjemnością zawiadamiam,że powstała kompania żeglugowa Cunard-White Star Limited.


Samuel Cunard (uzurpator)
Reakcje:
Posty: 76
Rejestracja: 8 lata temu

Nieprzeczytany post autor: Samuel Cunard (uzurpator) »

Rozpoczęcie prób morskich OLYMPIC'a.W dniu 28 maja rozpoczeliśmy próby morskie OLYMPIC'a.Musimy jednak czekać na urzędnika państwowego,który wyda OLYMPIC'owi certyfikat na przewóz pasażerów.


Edler Jan von Thorn-Maikowski
Awatar użytkownika
Reakcje:
Posty: 59
Rejestracja: 8 lata temu
Lokalizacja: Teutonia

Kto to?

Ordery

Nieprzeczytany post autor: Jan von Thorn-Maikowski »

Widzę, że nad Dunaj przybył zapalony przedsiębiorca! :) Sehr gut! Serdecznie zapraszam pod ten adres - http://maw.cba.pl/viewtopic.php?f=29&t=11. Jeśli zapisze się Pan do towarzystwa do Pańska firma może liczyć na wsparcie ze strony pozostałych członków. ;)

/-/ Jan Dagobert Edler von Thorn-Maikowski
III Herzog von Monderien

Obrazek


Marcel Hans
Reakcje:
Posty: 27
Rejestracja: 8 lata temu

Kto to?

Nieprzeczytany post autor: Marcel Hans »

Jeśli Pana kompania przewozi także pasażerów na terenie Kontynentu Wschodniego, Koleje Trizondalskie są zainteresowane współpracą.

(-) Marcel Hans


Samuel Cunard (uzurpator)
Reakcje:
Posty: 76
Rejestracja: 8 lata temu

Nieprzeczytany post autor: Samuel Cunard (uzurpator) »

Tak przewozi i również jeseśmy zaintresowani współpracą


Marcel Hans
Reakcje:
Posty: 27
Rejestracja: 8 lata temu

Kto to?

Nieprzeczytany post autor: Marcel Hans »

A na jakich trasach działacie?

(-) Marcel Hans


Samuel Cunard (uzurpator)
Reakcje:
Posty: 76
Rejestracja: 8 lata temu

Nieprzeczytany post autor: Samuel Cunard (uzurpator) »

Na wszystkich,lecz muszę powiedzieć,że jesteśmy dopiero przy budowie floty


Samuel Cunard (uzurpator)
Reakcje:
Posty: 76
Rejestracja: 8 lata temu

Nieprzeczytany post autor: Samuel Cunard (uzurpator) »

Mam zaszczyt ogłosić,że z dniem dziejszym OLYMPIC rozpoczyna próby morskie.OLYMPIC powoli i dostojnie opuszcza stocznię-miejsce swoich narodzin.Asytują mu holowniki,które mają wyprowadzić go w morze.Na brzegu zgromadziły się tłumy aby zobaczyć ten największy statek świata.Maszyny statku nie były jeszcze uruchomione,ale z kominów unosi się czarny dym-znak,że ogromne kotły zaczęły wytwarzać parę.
Po wyprowdzeniu OLYMPIC'a na pełne morze holowniki oddały hole i wróciły do portu.Na Olympic'u podniesiono niebiesko-białą flagę sygnałową z literą A-co oznacza"Odbywam próby morskie"
Na mostku kapitan Cunard wydał rozkaz"powoli naprzód" za pomocą telegrafu do maszynowni.Po raz pierwszy OlYMPIC popłynie sam.W trakcie wyposażania statku parokrotnie uruchamiano silinki,nigdy jednak nie miały one na celu porusznania statku.Tym razem para poszła w ruch i wielkie trójpręzne silniki tłokowe i niskoprężna turbina zaczęły działać,a OLYMPIC popłynął.W ciągu poranaka odbywały się próby zdawcze.Statek zatrzymywano,startowano,obracano po róznych okręgach,z różną prędkością,ster na sterburtę do oporu i z powrotem i znów w prawo w kursie po serpetynie.Wyliczano też szybkość i zwrotność przy róznych kombinacjach pracy śrub.
Następnie przeprowadzono próbę hamowania.Gdy statek osiągnął prędkość 22 węzłów kapitan wydał rozkaz"Cała wsztecz!"Aby się zatrzymać OLYMPIC potrzebuje 780 metrów,czyli mniej niż pół mili.Zajmuje mu to 3 miniuty.Jest to bardzo dobry wynik jak na tę prędkość i wielkość statku.Potem skierowano OLYMPIC'a na pełne morze.Tam kierował się kursem południowym przez prawie dwie godziny.Przebył 40 mil.Powrót zajął mu też dwie godziny.Średnio poruszał się z prędkością 18 węzłów.
Po powrocie do zatoki wykonano jeszcze jedną próbę.Rzucano i podnoszono kotwicę,najpierw lewą,a potem prawą.Wszystko działa.OLYMPIC jest gotów do dziewiczego rejsu do Gdańska.


Marcel Hans
Reakcje:
Posty: 27
Rejestracja: 8 lata temu

Kto to?

Nieprzeczytany post autor: Marcel Hans »

Samuel Cunard pisze:

Na wszystkich,lecz muszę powiedzieć,że jesteśmy dopiero przy budowie floty

Rozumiem, KT TriBahn są zainteresowane współpracą głównie w ramach przewozów kontynentalnych.
Jeśli chodzi o flotę i wogóle rozwijanie siatki przewozowej, polecam skontaktować się z http://jantar-ferries.weebly.com tam są eksperci też.

(-) Marcel Hans


Samuel Cunard (uzurpator)
Reakcje:
Posty: 76
Rejestracja: 8 lata temu

Nieprzeczytany post autor: Samuel Cunard (uzurpator) »

Cunard-White Star Limited ogłasza,że rozpoczyna się sprzedaż biletów na dziewiczy rejs OLYMPIC'a-największego statku świata.Miejsca na pokładzie jest dla 2588 pasażerów(pierwsza klasa-1054,druga klasa-510 i trzecia klasa-1020)i 950 członków załogi.Rejs potrwa od 7 do 6 dni.
Dane techniczne OLYMPIC'a:długość- 269,00m;szerokość-28,20m,wyskość(od stępki do czubków kominów)-53,34m;prędkość rejsowa-21 węzłów;prędkość maksymalna-24 węzły;tonaż-45,324BRT;wyporność-52,067 t.
OLYMPIC został wyposażony w 48 szalup ratunkowych.Kadłub został podzielony na 17 przedziałów wodoszczelnych.Nawet przy zalaniu 6 pierwszych przedziałów na dziobie lub 4 na rufie albo 2 na śródokręciu utrzyma się na wodzie.Jest więc najbezpiczniejszym statkiem świata.
Nie zapomieliśmy o niczym.OLYMPIC jest wcielem wszyskich marzeń.

WYBIERZ SIĘ W REJS I PRZEŻYJ PRZYGODĘ SWOJEGO ŻYCIA.DZIEWICZY REJS OLYMPIC'A PRZEJDZIE DO HISOTRII.
Rejs rozpocznie się 7 czerwca 2016 roku w południe.


Zablokowany Podgląd wydruku

Wróć do „Firmy”