Szanowni Państwo,
rywalizacja wśród zwierząt robi się coraz bardziej zacięta, a grono potencjalnych czempionów coraz większe. Nie ma co zwlekać ze swoimi nominacjami!!!
Klikajcie TUTAJ i wrzucajcie swoje propozycje.
* * *
A teraz czas na zapowiedź kolejnego wydarzenia:

Polowanie w Kotlinie, to gra odbywająca się w dniach 27.02 - 5.03, polegająca na przeprowadzeniu fabularnego polowania, skuteczność którego odbywa się w sposób losowy.
Do wyboru graczy dostępne są trzy profesje, które determinują sposób prowadzenia rozgrywki:
Tropiciel - nastawiony na znalezienie zwierzyny. Jego umiejętności tropienia pozwalają zwiększyć ilość łowów, jednak odstaje umiejętnościami strzeleckimi, przez co szanse na powodzenie maleją. Posługuje się kuszą, dzięki czemu nie płoszy okolicznej zwierzyny.
Ruch: Zmiana pola zajmuje mu dwie tury
Trop: Znajduje do 3 zwierząt jednocześnie.
Skuteczność: 1 strzał 55%, w przypadku powodzenia 2. strzał 45%, w przypadku powodzenia 3. strzał 35%; każde niepowodzenie kończy turę. Po chybionym strzale traci turę na zbieranie bełtów.
Łowca - najbardziej zbilansowany z myśliwych. Potrafi znaleźć trop i w miarę skutecznie oddać strzał. Jego broń nie pozwala mu zdobyć więcej niż jednego trofeum w czasie tury.
Ruch: Zmiana pola zajmuje mu jedną turę.
Trop: Znajduje maksymalnie jedno zwierzę.
Skuteczność: 1 strzał o skuteczności 80%, po udanym polowaniu musi zmienić pole.
Strzelec wyborowy - prawdziwy koneser polowania. Nie myli się prawie w ogóle. Kiedy zobaczy zwierzę, potrafi przymierzyć prawie ze 100% skutecznością. Huk jego broni powoduje jednak popłoch w lesie, przez co trudniej znaleźć kolejną ofiarę.
Ruch: Zmiana pola zajmuje mu jedną turę
Trop: Znajduje maksymalnie dwa zwierzęta (strzela do większego).
Skuteczność: 1 strzał o skuteczności 99%, po strzale zwierzyna płoszy się na dwie tury.
* * *
MAPA I WYSTĘPOWANIE ZWIERZĄT:
Mapa składa się z 19. pół, które dzielą się na 5 różnych kategorii, w których występują określone gatunki zwierząt.

Łąka - zwierzęta małe (90%); zwierzęta średnie (10%)

Las - zwierzęta małe (70%); zwierzęta średnie (25%); zwierzęta duże (5%)

Góry - zwierzęta małe (60%); zwierzęta średnie (30%); zwierzęta duże (10%)

Żerowisko - zwierzęta małe (40%); zwierzęta średnie (35%); zwierzęta duże (15%), zwierzęta legendarne (5%)

Siedlisko - zwierzęta małe (15%); zwierzęta średnie (15%); zwierzęta duże (15%); zwierzęta legendarne (15%); brak zwierząt (40% - zamyka turę).

TRWANIE TURY:
Jednego dnia odbywają się trzy tury. Każda z nich w innym przedziale czasowym: 8.00-12.00; 12.00-16.00; 16.00-20.00
Każdy gracz toczy swoją rozgrywkę w osobnym wątku. Myśliwi nie przeszkadzają sobie. Grę zaczyna się na dowolnym polu oznaczającym łąkę.
W czasie każdej tury gracz ma do dyspozycji trzy akcje: poluję, czekam(brak akcji) oraz zmieniam miejsce.
Po wybraniu akcji, Mistrz Gry, przeprowadza gracza przez proces polowania lub informuje o zmianie pola.
Proces polowania to:
Wylosowanie rodzaju zwierzyny
Przeprowadzenie próby strzału
Zaprezentowanie wyniku
Po każdym dniu, kosztem szansy na znalezienie małych zwierząt, wzrasta (o 2 p.p.) ryzyko wystąpienia zdarzenia losowego.W takim przypadku, może dojść do interakcji Mistrza Gry z Uczestnikiem podczas trwania jednej tury.
DROGA DO ZWYCIĘSTWA:
Zwycięzcą zostaje osoba, która w czasie trwania gry zdobędzie najwięcej punktów. Punkty przyznawane są za następujące osiągnięcia:
Napisanie posta fabularnego 1-3 pkt. (jeden post na turę).
Upolowanie zwierzyny:
- zwierzyna mała - 1 pkt./szt
- zwierzyna średnia - 2 pkt./szt.
- zwierzyna duża - 3 pkt./szt
- zwierzyna legendarna - 5 pkt./szt
Zapisy przyjmowane są do 26 lutego!
Wyrażając chęć uczestnictwa w tym wątku, należy zadeklarować profesję, którą chce się posługiwać.