Strona 7 z 8

Re: Linie Kolejowe

: 14, Styczeń 1921
autor: Emeryt

Acha, rozumiem.


Re: Linie Kolejowe

: 14, Styczeń 1921
autor: Michał Jerzy Potocki

Panowie każdy z nas wie że Węgry to jednak przemysłowcy i bankierzy a także bogaci ludzie więc trudno będzie ich przegonić. Czesi bardzo podobnie. Choć u nich to bardziej czyta robota. Chodzi mi o to że nie przy kopalniach i zakładach wydobywczych a przy maszynach, fabrykach, biurach, bankach, i wielu innych.
Styria podobnie. I tylko parę obszarów z Monarchii jest nieco gorzej zagospodarowanych i urządzonych od Salzburga. O terenach Wiednia i innych ziem Cesarza, państwa, nie wspominam, bo są lepsze.
Staram się dorównać wielkim. I zrobić u mnie rewolucję przemysłową. Mała rywalizacja nie zaszkodzi choć wiem że startuje z niższej belki bo jak tu równać się z Panem Baronem, Palatynem, przemysłowcem.. albo z Panem Grünerem mającym dobrze rozwinięte namiestnictwo z potencjałem który na pewno zostanie wykorzystany skoro prowadzi je energiczny człowiek który wie co chce ma doświadczenie, fundusze też się znajdą.
A mogłem być burmistrzem miasta Budapeszt, a ja tu chciałem "mieć własny kawałek ziemi" i budować potęgę. :D ;)


Re: Linie Kolejowe

: 14, Styczeń 1921
autor: Heinz-Werner Grüner

Ależ niech się Salzburg rozwija! Dopóki nie przegoni Wiednia i Budapesztu nic mi do tego.


Re: Linie Kolejowe

: 14, Styczeń 1921
autor: Moritz von Oranien-Nassau

"Niemożliwe nie istnieje" jak mówi dewiza mojego realnego klubu. Podobnie jak Herr Heinz jestem pod wielkim wrażeniem funkcjonowania Salzburga. Widzę tu rzeczywiście potencjał na drugą Styrię, a jak widzimy Styria jako jedyna ma Landwehrę a styryjski skarbiec pęka w szwach. I tego Waszmości życzę. I nie tylko Waszmości. ;)


Re: Linie Kolejowe

: 14, Styczeń 1921
autor: Michał Jerzy Potocki

Dziękuję za słowa wsparcia i uznania.
Motywuje mnie to do większej pracy, bo lubię owe słowa oraz sukcesy. :D ;)


Re: Linie Kolejowe

: 14, Styczeń 1921
autor: Heinz-Werner Grüner

Widzę, że wielki czas samemu coś zacząć działać w Styrii... Wszyscy się na niej wzorują, a ja jej nawet nie znam. ;)


Re: Linie Kolejowe

: 15, Styczeń 1921
autor: Michał Jerzy Potocki

Styria była i jest dla mnie inspiracją.
Mamy pewne elementy wspólne, jednak różnimy się również.
Podobnie jak w Styrii są zakłady zbrojeniowe tak i Salzburgu planujemy takie zrobić. Będą one współpracowały z zakładami lotniczymi które również powstaną. Gdyby K.u.K Armiee zechciało podpisać umowy o współpracy, to chętnie uzbrojone samoloty możemy sprzedawać naszej armii. Ku chwale ojczyzny.
Psst.. planuję nie tylko uzbrojone samoloty. :D


Re: Linie Kolejowe

: 15, Styczeń 1921
autor: Heinz-Werner Grüner
Michał Jerzy Potocki pisze: 4 lata temu

Styria była i jest dla mnie inspiracją.
Mamy pewne elementy wspólne, jednak różnimy się również.
Podobnie jak w Styrii są zakłady zbrojeniowe tak i Salzburgu planujemy takie zrobić. Będą one współpracowały z zakładami lotniczymi które również powstaną. Gdyby K.u.K Armiee zechciało podpisać umowy o współpracy, to chętnie uzbrojone samoloty możemy sprzedawać naszej armii. Ku chwale ojczyzny.
Psst.. planuję nie tylko uzbrojone samoloty. :D

Grunt, że są plany. U mnie na razie kończy się na dobrych chęciach do ich stworzenia.
A tak poważnie... Rajdy i mundial tak mnie pochłaniają, że wyjście do znajomych ustawiam tak by nie kolidowało mi z organizacją. :D


Re: Linie Kolejowe

: 15, Styczeń 1921
autor: Michał Jerzy Potocki

To się nazywa poświęcenie dla mikronacji..
:D


Re: Linie Kolejowe

: 15, Styczeń 1921
autor: Emeryt
Heinz-Werner Grüner pisze: 4 lata temu

Rajdy i mundial tak mnie pochłaniają, że wyjście do znajomych ustawiam tak by nie kolidowało mi z organizacją.

I tu pomocny może być tzw. dystans społeczny :P