Zgłoszenie kierowcy Michała von Rokuszewskiego i jego samochodu Fiat 520 Super Fiat zostało zaaprobowane:
viewtopic.php?f=130&t=584&p=7916#p7916
Zgłoszenia Kierowców i Zespołów do RMAW
- Heinz-Werner Grüner
- Reakcje:
- Posty: 7965
- Rejestracja: 4 lata temu
- Lokalizacja: ...
-
Kto to?
Landstreitkräfte
- JCKW Franz Joseph von Habsburg
- Reakcje:
- Posty: 786
- Rejestracja: 8 lata temu
- Lokalizacja: Hofburgpalast, Wien, Niederösterreich
-
Kto to?
Ordery
Kriegsmarine
ZGŁOSZENIE:
PEŁNA NAZWA ZESPOŁU (nazwa powinna zawierać nazwę własną plus markę jednostki napędowej): MÁG Magosix Sport Autóverseny-Csapat
SKRÓCONA NAZWA ZESPOŁU (nazwa pod jaką zespół jest znany): Magosix Autóv.-Cs.
SAMOCHÓD (marka i model pojazdu): Magyar Általános Gépgyár (MÁG) Magosix Sport
SILNIK (marka jednostki napędowej): Magyar Általános Gépgyár (MÁG) Magosix Leggyorsabb Motor (gázturbinás sugárhajtóműval)
SEZON(należy wpisać rzymską liczbę odpowiadającą danemu sezonowi): IKIEROWCA 1: Habsburg–Lotaringiai Ferenc József főherceg
KIEROWCA 2: Targersdorfi Borisz baró
- Heinz-Werner Grüner
- Reakcje:
- Posty: 7965
- Rejestracja: 4 lata temu
- Lokalizacja: ...
-
Kto to?
Landstreitkräfte
Zgłoszenie obu kierowców Magosix Autóv.-Cs., - Habsburg–Lotaringiai Ferenc József főherceg oraz Targersdorfi Borisz baró w ich samochodzie Magyar Általános Gépgyár (MÁG) Magosix Sport zostało zaaprobowane:
viewtopic.php?f=130&t=584&p=7916#p7916
Marka pojazdu będzie stosowana w skrócie - MÁG
- Santi Vilarte
- Reakcje:
- Posty: 57
- Rejestracja: 4 lata temu
ZGŁOSZENIE:
PEŁNA NAZWA ZESPOŁU: Simolta-Aspriss-Unidia
SKRÓCONA NAZWA ZESPOŁU (nazwa pod jaką zespół jest znany) : Unidia
SAMOCHÓD (marka i model pojazdu): Simolta-Aspriss A2A
SILNIK (marka jednostki napędowej): Simolta-Aspriss
SEZON(należy wpisać rzymską liczbę odpowiadającą danemu sezonowi): I
KIEROWCA 1: Eulario De Ravia - Hasseland
KIEROWCA 2: brak
Marka Simolta-Aspriss (S-A) powstała w roku 1911 w Hasselandzie i pierwotnie produkowała pojazdy "codziennego użytku". Po przerzuceniu się na produkcję sportową, A2A jest ulepszoną wersją modelu A2. Silnik 6-cylindrowy 6597 cm3, z którego można wyciągnąć 135 KM mocy. Maksymalna prędkość 130 km/h. Deska rozdzielcza z raczej niewielką liczbą zegarów. W stosunku do modelu A2 m.in. zmniejszono stopień sprężania, aby samochód radził sobie także z paliwami gorszego typu.
(zakładam, że są tu akceptowane marki własne)
- Heinz-Werner Grüner
- Reakcje:
- Posty: 7965
- Rejestracja: 4 lata temu
- Lokalizacja: ...
-
Kto to?
Landstreitkräfte
Zgłoszenie kierowcy Eulario De Ravii i jego samochodu Simolta-Aspriss A2A zostało zaaprobowane:
viewtopic.php?f=130&t=584&p=7916#p7916
-
Prokrustes
- Reakcje:
- Posty: 40
- Rejestracja: 4 lata temu
ZGŁOSZENIE:
PEŁNA NAZWA ZESPOŁU: Gellonia für Immer
SKRÓCONA NAZWA ZESPOŁU (nazwa pod jaką zespół jest znany) : Gellonia
SAMOCHÓD (marka i model pojazdu): Zyriumobil 1905
SILNIK (marka jednostki napędowej): Z1-G0
SEZON(należy wpisać rzymską liczbę odpowiadającą danemu sezonowi): I
KIEROWCA 1: Prokrustes (Księstwo Sarmacji)
KIEROWCA 2: Akafon von Sarm (Księstwo Sarmacji)
- Heinz-Werner Grüner
- Reakcje:
- Posty: 7965
- Rejestracja: 4 lata temu
- Lokalizacja: ...
-
Kto to?
Landstreitkräfte
Zgłoszenie obu kierowców Gellonia für Immer, Prokrustes oraz Akafon von Sarm w ich samochodzie Zyriumobil 1905 zostało zaaprobowane:
Aktualna Lista Kierowców i Zespołów
Gellonia für Immer jest pierwszym zespołem z Sarmacji, drugim spoza Monarchii Austro-Węgierskiej.
- Michał F. Lubomirski-Lisewicz
- Reakcje:
- Posty: 753
- Rejestracja: 4 lata temu
- Lokalizacja: Białowieża
-
Kto to?
ZGŁOSZENIE:
PEŁNA NAZWA ZESPOŁU: POLNISCHEN AUTORENNEN MANNSCHAFT AUSTRO-DAIMLER
SKRÓCONA NAZWA ZESPOŁU: POLNISCHEN AUTOSPORT AD
SAMOCHÓD (marka pojzdu): AUSTRO-DAIMLER 22/86 „PRINZ HEINRICH”
SILNIK (marka jednostki napędowej): AUSTRO-DAIMLER
SEZON(należy wpisać rzymską liczbę odpowiadającą danemu sezonowi): IKIEROWCA 1: Michał Franciszek Lubomirski-Lisewicz, Rzeczpospolita Obojga Narodów
KIEROWCA 2: Maciej Gerwazy Lisewicz, jak wyżej
Rozpoczęcie produkcji: 1910 rok - został skonstruowany na słynny niemiecki wyścig „Prinz Heinrich Pokal”, organizowany pod patronatem księcia Henryka, który był bratem cesarza Wilhelma II. Na jego cześć też samochód ten został nazwany. W wyścigu trzy pierwsze miejsca zajęły samochody Austro Daimler 22/80. Jednym z nich kierował sam Ferdynand Porsche. Rozpoczęto seryjną produkcję tego modelu na większą skalę. W 1911 roku trafił na rynek i został nazwany pierwszym samochodem sportowym. W 1911 roku w Neunkirchner Allee samochodem tego modelu pobito światowy rekord prędkości - 172 km/h.
Dane techniczne:
silnik 4-cylindrowy,
moc: 86-95 KM,
pojemność silnika: 5715 cm sześciennych
maksymalnie 2100 obrotów na minutę,
prędkość maksymalna: 132-137 km/h
W razie błędów gramatycznych czy nieprawidłowości związanych z danymi technicznymi czy historią, byłbym wdzięczny za poprawienie. (Niektóre informacje są rozbieżne z innymi źródłami.)
Michał Franciszek Lubomirski-Lisewicz
Stolnik podlaski
Rector Universitatis Cracoviensis
Regimentarz wojsk litewskich
- Heinz-Werner Grüner
- Reakcje:
- Posty: 7965
- Rejestracja: 4 lata temu
- Lokalizacja: ...
-
Kto to?
Landstreitkräfte
Zgłoszenie obu kierowców POLNISCHEN AUTOSPORT AD, Michała Franciszka Lubomirskiego-Lisewicza i Macieja Gerwazego Lisewicz w ich samochodzie Austro-Dailmer 22/86 „Prinz Heinrich” zostało zaaprobowane:
Aktualna Lista Kierowców i Zespołów
Polnischen Autosport AD jest pierwszym zespołem ze Rzplitej, trzecim spoza Monarchii Austro-Węgierskiej.
- Halabanacha
- Reakcje:
- Posty: 12
- Rejestracja: 4 lata temu
- Lokalizacja: Krakozja Stepowa
ZGŁOSZENIE:
PEŁNA NAZWA ZESPOŁU: KRAKOZƎ AÚTƎZ ALTƎN AÚTO KOÑPANÝA’SEÑ
SKRÓCONA NAZWA ZESPOŁU: KRAKOZƎ AÚTƎZ
SAMOCHÓD (marka pojzdu): ALTƎN AÚTO KOÑPANÝA’SEÑ "YZYM 1910"
SILNIK (marka jednostki napędowej): ALTƎN AÚTO KOÑPANÝA’SEÑ
SEZON(należy wpisać rzymską liczbę odpowiadającą danemu sezonowi): IKIEROWCA 1: Ýezus Pedael İpanýenko-İngawaar
KIEROWCA 2: (brak)
kiełbasy Halabanacha, czaban Krakozji Stepowej