Rallye von 2-Hauptstädten
Ket Fővárosok Rali
Dzień III
Odcinek Specjalny nr6
Trudność I
18.10.1920, godzina 18:30 (czas trwania 1’45’’)
Dunaszerdahely/Dunajska Streda - Pozsony/Bratysława
Kierowcy ostatniego dnia rajdu wyjechali bardzo późno na trasę. Start odcinka specjalnego numer 6 przewidziano na 16:45, tak by niedzielnym popołudniem publiczność z Górnych Wegier mogła wiwatować swoich ulubieńców. Trasa nie przebiegała bezpośrednio do Pozsony. Wiodła trudnymi, wiejskimi drogami, które często były zamienione w błotne bajora. I pomimo tego, że odcinek faktycznie nie był przesadnie długi to mógł sprawić wiele problemów technicznych. Karawana rajdowa toczyła się najpierw do Lechnic(485 m n.p.m.), gdzie można zaobserwować drewniane domy budowane w spiskim stylu z malowanym na modry kolor szparami między belkami. Stamtąd przez Bellovą Ves, do Novego Životu i Jelki, cały czas ku trnawskiej metropolii. Następny punkt na mapie to Sládkovičovo(121 m n.p.m.), a później tuż przed Seredem kierowcy wykonać muszą manerw w lewo, do spiskiej wsi, Vítkovce(406 m n.p.m.), a stąd już niedaleko do Trnawy(węg. Nagyszombat, niem. Tyrnau)! Do Pozsony zostało jeszcze 45 kilometrów, więc kierowcy dokonują szybkiego nawrotu i pędzą dalej mijając Čataj i nastawione na turystykę Senec, które ulokowane jest obok malowniczego jeziora. Już w oddali widać Bratysławę(514 m n.p.m.), przejazd przez centrum i ku północnej dzielnicy do Novego Mesta... Idą łeb w łeb i... meta!
Łącznie do pokonania było 119km.
---
UWAGA: TO ODCINEK SPECJALNY NR6. RALLYE VON 2-HAUPTSTÄDTE 1920 - TUTAJ KIEROWCY DOKONUJĄ WPISU NA FORUM O WSKAZANEJ POWYŻEJ DACIE I GODZINIE...
Premie Czasowe (poziom trudności I)
1miejsce: -3min.
2miejsce: -2min.
3miejsce: -1min.