Österreichische Alpenfahrt
Dzień II
Odcinek Specjalny nr 4
Trudność - I
12.września 1920roku, godzina 10:23 (czas trwania 5’45’’)
Riva del Garda-Toblach
Drugi dzień zapowiada się równie aktywnie. Nad jeziorem Garda kierowcy odpoczywają po trudach dnia pierwszego, ale zaledwie cztery godziny i ruszają dalej. Pierwszym charakterystycznym punktem, który mijają jest Zamek Rovereto. Nie czas jednak na zwiedzanie średniowiecznej budowli tylko gaz de dechy! Dość łatwy odcinek trasy do Trydentu(niem. Trient), a później już do Fiera di Primiero (722m n.p.m.). Piękne krajobrazy z widokami na Lago di Caldonazzo jakie kierowcy mijają nie mogą uśpić ich czujności. Przełęcz Rolle, która prowadzi do Predazzo w Dolinie Płomieni (1018m n.p.m.) jest bardzo niebezpieczna! Jeszcze tylko kolejna Przełęcz, a jest nią Pordoi, a dalej wspaniała mieścina Cortina d’Ampezzo(1224m n.p.m.) i meta w Toblach(1241m n.p.m).!
Łącznie do pokonania było 290km.
UWAGA: TO ODCINEK SPECJALNY NR4 1. ÖSTERREICHISCHE ALEPNFAHRT 1920 - TUTAJ KIEROWCY DOKONUJĄ WPISU NA FORUM O WSKAZANEJ POWYŻEJ DACIE I GODZINIE...
Premie Czasowe (poziom trudności I)
1miejsce: -3min.
2miejsce: -2min.
3miejsce: -1min.