Strona 1 z 50

Organizacja RMAW (w tym wątku pytaj)

: 24, Sierpień 1920
autor: Heinz-Werner Grüner

Siedziba organizatora Rajdowych Mistrzostw Austro-Węgier znajduje się w Laibach (pol. Ljubljana).
Miejsce to nie jest przypadkowe. Stosunkowo bliska odległość od Wiednia oraz Budapesztu(w granicach 400-500km), sięgająca w warunkach rajdowych nawet do czterech, maksymalnie pięciu godzin, a także bliskie sąsiedztwo Alp daje nam organizatorom, szerokie możliwości działania.

Obrazek
W tym miejscu należy składać zapytania dotyczące samej organizacji RMAW, wszelkie wyjaśnienia oraz propozycje zmian.


Re: Organizacja RMAW (w tym wątku pytaj)

: 27, Sierpień 1920
autor: Moritz von Oranien-Nassau

Na odcinki mamy się zgłaszać o napisanej godzinie czy po upływie czasu trwania? Na nr. 6 wychodziłoby to 20 minut po północy.


Re: Organizacja RMAW (w tym wątku pytaj)

: 27, Sierpień 1920
autor: Heinz-Werner Grüner

Godzina przybycia na 6.OS to 20:20, a czas obok to czas od startu odcinka do mety o 20:20.
Jeśli to jest mylące to czas przejazdu(dodany bardziej jako ciekawostkę, która jest oparta na rzeczywistych wyliczeniach) ulokuje w innym miejscu. Prosiłbym o odniesienie się do "sprawy".


Re: Organizacja RMAW (w tym wątku pytaj)

: 27, Sierpień 1920
autor: Heinz-Werner Grüner

Po rozmowach z p.von Targersdorfem o sponsoringu kompanii jego własności związanej z branżą paliwową naszła mnie ciekawa myśl.
Co byście powiedzieli na coś takiego? Nie chciałbym przeginać dlatego zapytam.
Wyobraźmy sobie, że samochód wyścigowy po przejechaniu jakiegoś odcinka potrzebował by dotankowania. Jak by to miało wygladać w zabawie forumowej? Podam na przykładzie Alpenfahrt. Kierowcy przed dniem nr III, OS.6. dokonują tankowania, a więc muszą we wpisie jasno zaznaczyć, że:
-Kierowca dojechał do mety odcinka, po czym został dotankowany przez zespół serwisowy (tutaj nazwa sponsora),
-Kierowca został dotankowany (tutaj nazwa sponsora) po czym dojechał do mety odcinka. - jako jeden wpis, kolejność nieważna

lub jak ktoś ma ochotę to wpisuje wcześniej:
-Kierowca zatankował na trasie rajdu paliwo marki (tutaj nazwa sponsora)* ...
Jeśli tej adnotacji w tym miejscu by zabrakło, to kierowca uzyskałby karę nazwijmy to "serwisową", ale oczywiście mógłby jechać dalej.
Co powiecie na coś takiego. Wartość kary np. +5minut, a może i grubo +10minut?

*To z tym sponsorem to może być przesada oczywiście. To był przykład jak wykorzystać by kierowcy bardziej utożsamiali się z rajdami i znali choć minimum sponsorskie. :)


Re: Organizacja RMAW (w tym wątku pytaj)

: 27, Sierpień 1920
autor: Emeryt

Reklamy nigdy dość......ale jednak to lekka przesada. ;)


Re: Organizacja RMAW (w tym wątku pytaj)

: 27, Sierpień 1920
autor: Heinz-Werner Grüner

Ok, a samo dotankowanie?


Re: Organizacja RMAW (w tym wątku pytaj)

: 27, Sierpień 1920
autor: Michał Jerzy Potocki

Nie jest złe, ale czy ja przeoczyłem informację o tym co ile trzeba tankować pojazd? Jeśli tak to przepraszam, oczka zmęczone. :D Cały dzień pod twierdzą byłem i się biłem :D :lol:


Re: Organizacja RMAW (w tym wątku pytaj)

: 27, Sierpień 1920
autor: Heinz-Werner Grüner

Tylko raz na cztery dni rywalizacji, taki punkt na to by "zdobyć" karę czasową, a w tym wypadku serwisową. :D

I jeszcze w gwoli wyjaśnienia, wszystkie niezbędne informację zostałyby zawarte w pierwszym wpisie odcinka.


Re: Organizacja RMAW (w tym wątku pytaj)

: 28, Sierpień 1920
autor: Henryk von Groc

Pomysł może nie jest zły. Obawiam się jednak, że na początek nie powinniśmy nadmiernie komplikować wyścigu. Proponuję tego typu urozmaicenia wprowadzać w kolejnych sezonach. Ten pierwszy sezon powinien być oparty o proste zasady, co pozwoli przetestować ich funkcjonowanie w praktyce.


Re: Organizacja RMAW (w tym wątku pytaj)

: 28, Sierpień 1920
autor: Heinz-Werner Grüner

Miałem dosłownie to samo napisać. Nie ma co na razie komplikować. Zostawmy to na przyszłe sezony...