Wielkimi krokami nadchodzi czas ścigania. Kolejny sezon RMAW przed nami! Spotkamy się na mikronacyjnych trasach rajdowych już po raz piąty. Spodziewajcie się wkrótce ogłoszenia całego sezonu. Bądźcie czujni!
Organizacja RMAW (w tym wątku pytaj)
- Heinz-Werner Grüner
- Reakcje:
- Posty: 7601
- Rejestracja: 3 lata temu
- Lokalizacja: ...
-
Kto to?
Landstreitkräfte
- Heinz-Werner Grüner
- Reakcje:
- Posty: 7601
- Rejestracja: 3 lata temu
- Lokalizacja: ...
-
Kto to?
Landstreitkräfte
Podsumowanie “Analizy Rajdów” - skrót (plus moje aktualne odczucia):
-
Modyfikowanie postów - obligatoryjnie wyłączone na wszystkich forach, gdzie odbywa się rajd
-
Posty w jednym miejscu na forum
-
Nagrody realne z mojej strony bez zmian
-
Nagrody wirtualne - nacisk na nagrody płatne w systemie MBP
-
Odcinki nocne/wczesnoporanne nie zależą ode mnie, a od współoragnizatorów
Super Odcinek Specjalny (SOS) - za bardzo OP - pozostanie bez zmian
-
Drużyny narodowe - przeciwny, za mało argumentów przemawiających na tak
-
Rajd zostanie zaliczony do zwiększenia “Licencji” tylko w przypadku ukończonego rajdu
-
Tankowanie na OS1 nie zostanie wprowadzone
-
Kara Czasowa za false start nie będzie przewidywać dyskwalifikacji, a jedynie Karę Czasową
-
Wydłużony zostanie czas dojazdu do mety do 18h (z 12h)
-
“Winkowe” wątki - pokazujące się na ostatnią chwilę, są zależne od mozliwości technicznych forum / nie wykluczam zainteresowania w innych rajdach
-
Atrakcje dodatkowe na OS są zależne tylko od państwa organizaującego
-
Licencja Pro VIP (za udział w min. 20 rajdach) zostanie wprowadzona nie wcześniej jak w kolejnym sezonie
-
Możliwość dopuszczenia kierowców wyrzuconych z RMAW, ale bez ingerencji w organizację
-
Długość posta obligatoryjnie nie wpłynie na wyższe Premie Czasowe, dopuszam możliwość jednorazowej PC na wskazanym przez współorganizatora OS.
-
Podział klasyfikacji na kobiety i mężczyzn - za mało argumentów przemawiających za zmianani
-
Rywalizacja państwowa - jak w pkt.7 za mało argumentów przemawiających za
-
Wprowadzone zostaną Udogodnienia:
- Kolektyw - Premia Czasowa po 1 minucie dla kierowców jednego zespołu, jeśli oboje ukończą wyścig
- Cztery Kąty - Premia Czasowa 3 minut dla każdego kierowcy, ktory zadeklaruje w dowolnym momencie w rajdzie , że to jego “wyścig domowy” (dostępne 1 raz w sezonie) - zmodyfikowana pierwotna wersja
PLANOWANIE:
-
Wprowadzenie płatnej usługi “Czipowanie Silnika”, gdzie kierowca/zespół będzie miał prawo, po wpłacie na konto utworzone konto RMAW w MBP na 1-5 minut Premii Czasowej - możliwość zgłoszenia przed każdym rajdem, nie później niż na prologu.
Kwoty będą bardzo wysokie - pakiety będą dostępne w formie indywidualnej i drużynowej, a także dostępne na pojedynczy rajd, jak i na wszystkie.
- Heinz-Werner Grüner
- Reakcje:
- Posty: 7601
- Rejestracja: 3 lata temu
- Lokalizacja: ...
-
Kto to?
Landstreitkräfte
Szanowni Państwo, rozpoczynamy zmagania w ramach piątego już sezonu rajdowego - ścigania mikronacyjnego . Zmagania zaczniemy dokładnie za dwa tygodnie prologiem w okolicach voxlandzkiego portu w Romie. Trasę tą wytyczyła nie kto inny jak JKM Anastasia. Wielka osobowość i wielkie emocje. To na pewno spotkamy na trasie debiutującego rajdu po terenach tego królestwa. Lasy i piękne, widowiskowe i zjawiskowe tereny, wiatr szepczący do ucha - “szybciej” - pełen mocy szał adrenaliny. A wszystko po to by zwyciężyć!
RAJD VOXLANDU - 15 - 17 września ’23
Tyle tytułem wstępu, chciałbym jednak poruszyć pewną kwestię. Jest to pierwszy sezon w pełni, kiedy postaramy się wypromowac także inne aplikacje, twory mikronacyjne, które wnoszą wiele dobrego do naszej przestrzeni. Z tego tytułu zapraszam wszystkie osoby pragnące wesprzeć RMAW “chojnym” groszem by kolejno obdzielać nagrodami bohaterów rajdowej kierownicy.
Poza sponsoringiem związanym z poszczególnymi rajdami, RMAW szuka nowych sponsorów strategicznych.
Tutaj więc należy wyróżnić z czym to się ima…
Do tej pory głównym sponsorem RMAW, a w zasadzie głównym dostawcą wirtualnych paliw był TARGERSDORF - Banyasz Ceg czyli kompania wydobywcza. Niestety po odejściu Dumy Węgier jesteśmy zmuszeni co całkowitej zmiany (może i koniecznej w związku z przejściem na MBP) systemu sponsoringu.
Wyróżniłbym kilka rodzajów mecenatu:
Sponsor Tytularny - widnieje w każdym możliwym miejscu, podczas każdego rajdu (posty promujące, odcinki specjalne, odliczanie, klasyfikacja etc.) - kwota wejścia 12000 klubeków edelwajskich (max.2 )
Sponsor Techniczny - fabularny dostawca paliw - (odcinki specjalne, klasyfikacja) - 6000 klubeków edelwajskich (warunkiem zbliżona branża) (max.1) - chyba, że pobawimy się jeszcze w "wyłącznego dostawcę opon)
Sponsor Rajdu - tak, jak do tej pory, bez zmian, ale tylko podczas wskazanego rajdu - minimalna kwota wejścia 2000 klubeków edelwajskich
Sponsor Odcinka/ów etc - rozmowy indywidualne - minimalna kwota wejścia 2000 klubeków edelwajskich
Nie mniej zachęcam bardzo do zabawy w samych rajdach. Wspomaganie finansowe ma służyć tylko dodatkowej atrakcji i wynagradzaniu uczestników, ale zawsze jest miłym akcentem. Z góry dziękuję wszystkim zainteresowanym i pamiętajcie, że najważniejsza jest zabawa!